سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بزرگترین وبسایت مشکلات دختر و پسرها

چهارشنبه 87/1/28 :: ساعت 6:15 عصر

10 قانون برای داشتن یک روز خوب

10 RULES FOR HAVING A GOOD DAY
10 قانون برای داشتن یک روز خوب


If someone is rude, if someone is impatient, if someone is unkind
I will not respond in a like manner

امروز، من به عقب باز نمی گردم
اگر کسی خشن است، اگر کسی بد اخلاق است، اگر کسی نامهربان است، من عکس العمل و واکنشی بهش نشان نمی دهم مثل عادات گذشته

 

 


TODAY I WILL ASK GOD TO BLESS MY ENEMY
If I come across someone who treats me harshly or unfairly, I will quietly ask God to bless that individual I understand that enemy could be a family member, neighbor, co-worker, or a stranger

امروز از خدا خواهش می کنم که دشمنم را بیامرزد
اگر با کسی برخورد کردم که رفتارش با من غیر منصفانه و با خشونت است، به آهستگی و بی صدا از خدا می خواهم که آن شخص را مورد آمرزش قرار دهد؛ من می فهمم که دشمن می تواند یک عضو خانواده، یک همسایه، یک همکار و یا یک غریبه باشد

 

 

3
TODAY I WILL BE CAREFUL ABOUT WHAT I SAY
I will carefully choose and guard my words being certain that I do not spread gossip

امروز، در مورد چیزهایی که بیان می کنم، محتاط خواهم بود
احتیاط و دقت در انتخاب کلمات منجر می شود که من شایعات را انتشار ندهم

 

 

4
TODAY I WILL GO THE EXTRA MAIL
I will find ways to help share the burden of another person

امروز مسافت اضافی را خواهم پیمود
امروز راهی پیدا می کنم برای تقسیم کردن مسئولیت های شخص دیگری تا بخشی از آن را من به دوش بکشم

 

 


TODAY I WILL FORGIVE
I will forgive any hurts or injuries that come my way

امروز فراموش می کنم
امروز هر آزار و آسیبی که سر راهم قرار می گیرد را فراموش کنم

 

 

6
TODAY I WILL DO SOMETHING NICE FOR SOMEONE
BUT I WILL NOT DO IT SECRETLY
I will reach out anonymously and bless the life of another

امروز، کار زیبایی برای کسی انجام خواهم داد
اما این کار را مخفیانه انجام نخواهم داد
ناشناسانه، رحمت و برکت را بر زندگی دیگران می گسترانم

 

 

7
TODAY I WILL TREAT OTHERS THE WAY I WISH TO BE TREATED
I will practice the golden rule "Do unto others as I would have them do unto me" whit everyone I encounter

امروز متفاوت برخورد می کنم، این راهیه که باعث می شه متفاوت باشم
قانون طلایی را تمرین خواهم کرد"با دیگران همان گونه باش که دوست داری آنان با تو باشند." با هرکسی که برخورد می کنم

 

 


TODAY I WILL RAISE THE SPRITS OF SOMEONE I DISCOURAGED
My smile, my words, my expression of support, can make the difference to someone who is wrestling life

امروز، روح کسی را که دلسرد کرده بودم را بیدار می کنم
لبخندم، کلماتم، بیانم، پشتیبانم هستند تا بتوانم تغییر بدهم کسی را که با زندگی کشمکش دارد

 

 

9
TODAY I WILL NATURE MY BODY
I will eat less, I will eat healthy foods, I will thank God for my body

امروز می خواهم به بدنم رسیدگی کنم
کمتر غذا می خورم، فقط غذاهای سالم می خورم، خدا را برای بدنی که بهم داده شکر می کنم

 

 

10
TODAY I WILL GROW SPIRITUALLY
I will spend a little time in prayer today. I will begin reading something spiritual or inspirational today, I will find a quiet place

امروز، روحانیت و معنویت را در خودم پرورش می دهم
امروز وقت بیشتری را برای نماز و دعا صرف خواهم کرد. امروز خواندن چیزی معنوی یا الهامی (کتاب آسمانی) را آغاز می کنم و یک مکان آرامی را پیدا خواهم کرد

 

 

 


 

 

 


نوشته شده توسط: محسن رجب پور



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

10 قانون برای داشتن یک روز خوب

  • بزرگترین وبسایت مشکلات دختر و پسرها
  •